Захист
журналістів (на прикладі ВВС)
А) перед виїздом.
Визначення
небезпечних місць.
Небезпечне місце –
будь-яка місцевість з можливим високим рівнем ризику для життя і безпеки .
Небезпечні місця –
місцевості з винятком високим рівнем ризику, дуже часто – місця бойових дій,
місцевості з ненормальним високим рівнем ризику, дуже часто – умови безпорядку
і дій партизанських загонів.
Відповідальність
голови представництва
Перед відправкою до
місцевості, яка вважається небезпечною, відповідальна осрба повинна скласти
пам’ятку з такими даними:
n Мета поїздки;
n Загальна кількість
залучених осіб, разом із обслуговуючим персоналом і перекладачами;
n Тривалість поїєдки;
n Маршрут і транспортне
забезпеченння ( можливі варіанти і конкретно визначені);
n Житлові умови
(можливі варіанти і конкретно визначені);
n Транспортне забезпечення
в умовах безпосередньої праці;
n Допомога місцевих
(перекладачів, обслуговуючого персоналу).
Голова представництва
повинен також заповнити документ про можливий рівень ризику, який має містити
такі дані:
--деталі про
потенційний ризик;
підтвердження
матеріальних відшкодувань редакційному колективу;
підтвердження того,
що кожен пройшов навчання з правил безпеки ВВС;
підтвердженя того, що
кожен ознайомився із роботою захисного спорядження;
пидтвердження того,
що кожен пройшов інструктаж щодо дій в непередбачених ситуаціях;
підтвердження того,
що кожен слухатиметься будь-якого наказу керівного ограну, що працюватиме на даній території.
Початкова підготовка
журналістів
Журналісти, яких
скеровують на роботу дло небезпечних територій, повинні прослухати такі курси:
Ворожа місцевість (опис можливого ризику), перша медична допомога у воєнний
час, правила їзди на бездоріжжях.
Під час
представництва
1. Послідовність дій:
“Польовий”
координатор, який відповідає за усіх працівників ВВС, які працюють на даній
території, повинен :
завжди знати про дії
усіх працівників ВВС в межах роботи;
спрогнозувати
можливий ризик відповідно до розташування військ:
підтримувати
оптимальний режим роботи:
перевіряти, чи увесь
особовий склад ВВС та місцева підтримка повністю забезпечені засобами безпеки
для роботи:
перевірити, чи кожен
працівник ВВС пройшов навчання, відповідну підготовку і має знання з правил
безпечної роботи:
підтримувати зв’язок
з керівництвом ВВС у Великобританії, інформувати його про усе:
перевіряти медичне
укомплектування.
На полі
2.1 Вибір лідера
команди
Лідер команди –
особа, відповідальна за безпеку довірених їй людей.
2.2 Відповідальність
лідера команди
Він повинен
перевірити, чи
транспортні засоби,
які можуть бути використані, повністю готові і споряджені (включаючи медичні
засоби):
усі члени команди,
які вирушають на транспортних засобах, повністю споряджені:
засоби зв’язку
(радіотелефони, мобільний, супутниковий) є в транспортних засобах у робочому
стані:
“польовий”
координатор перед від’їздом знає про мету поїздки, можливий час прибуття на
визначені пункти, можливий час повернення:
“польовий”
координатор знає про можливі зміни в роботі:
місцева підтримка теж
повністю споряджена відповідно до вимого ВВС, що усі вони пройшли відповідну
підготовку:
усі члени команди
згідні з будь-якими можливими змінами у плані роботи:
Усі члени команди
використовуватимуть свої засоби безпеки правильно і в потрібний момент:
Будь-хто, хто є
пасажиром чи не членом команди ВВС, але їде на їхньому транспортному засобі, теж
повністю споряджений і повідомлений про умови поїздки.
Після поїздки
Після повернення до
Великобританії з небезпечної території, кожен повинен написати звіт, подати
одержану нову інформацію і поради щодо правил безпеки.
Немає коментарів:
Дописати коментар